Beoordelingen van Venezia Winsum

Recente recensies

4.0
Chianna
vandaag

Uw bezorger was bijna een half uur te laat, mijn lahmacun was koud, de bezorger gaf mij een pizza en sprak mij ook 3 keer tegen terwijl ik het bewijs in mn hand had en hij bleef zeggen nee dit is het ,, uiteindelijk keek die goed en zei die oke ik zei u bent 25 minuten te laat hij zei weet ik! Sorry maar ik vind het een beetje slecht geregeld qua bezorging!

Natasja Reehorst
7 augustus 2022

Heerlijk gegeten, lekkere carpaccio en hele goede spareribs!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjors
7 augustus 2022

Smakeloze pizza bodem, voor de rest prima! Bezorgen ging super snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Uppie
5 augustus 2022

Het was lekker

M
5 augustus 2022
André
5 augustus 2022

Rond 16:00 bestelling online gedaan, 17:10 beloofde bezorgtijd, 17:40 was de bezorger er pas....toen was ik dus net als de vorige x al weg omdat ik moet werken om 18:00.. Het eten is altijd wel super lekker hoor, dat was echt top !! Wij bestellen voortaan bij een ander.

Rik
5 augustus 2022

Was helemaal top! En meer dan genoeg

Antje
4 augustus 2022
Jacob
3 augustus 2022

Denk dat de bezorger verdwaald was, eten was kwartier later en er in 1e instantie geen acht op geslagen Eten was al aardig afgekoeld en dit zijn we niet gewend

Bianca
31 juli 2022

De kapsalon kipdonor was niet zoals we gewend zijn. Aardappels slap en er zat geen sla in. De knoflooksaus lag er dik bovenop Ook was de maaltijd niet heel erg warm meer. Normaal zeer tevreden maar nu beetje teleurgesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C. Batema
30 juli 2022

Op de pizza salami zat erg weinig salami, niet zoals we gewend zijn bij jullie. Jammer.. derest was prima.

Jo
24 juli 2022

Eten was goed. Bezorgen duurde lang. Er miste stokbrood bij de kruidenboter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charlotte
24 juli 2022

Eten was lekker en snel bezorgt. Jammer alleen dat de pizza's niet warm meer waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F. Fischer-van Deventer
23 juli 2022

Werd op de minuut nauwkeurig bezorgd en was weer heel lekker.

Rk
22 juli 2022

Perfect op tyd

F. Fischer-van Deventer
21 juli 2022

Het was heel lekker. Voor herhaling vatbaar.

Johan
21 juli 2022

Duurt altijd wel lang voor het bezorgd kan worden, dat zou beter kunnen en moeten denk ik . Kwaliteit en smaak is prima

Rik Meerveld
20 juli 2022

De bestelling werd een half uur later dan de verwachte tijd bezorgd. Het verkeerde werd afgeleverd en het eten was verre van warm. Erg jammer wand we hebben ook wel eens anders mee gemaakt.

Jeanette en anton
17 juli 2022
Edens
16 juli 2022

Lekker eten en op de tijd bezorgd zoals afgesproken 👍🏻

Bianca
15 juli 2022
Wim Bakker
14 juli 2022

Keurig verzorgd en bezorgd!

Van der Veen
12 juli 2022

Op tijd klaar en was lekker

Catharina
12 juli 2022

Supersnel en met een ontzettend vriendelijke glimlach bezorgd, daarnaast zoals we van jullie gewend zijn was het eten heerlijk!!

Johan
10 juli 2022

Snel bezorgd. Maar de pizza is voor de zoveelste keer lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moniek Rotman
5 juli 2022
Catharina
1 juli 2022

Wederom dikke prima en voor herhaling vatbaar, hebben allemaal lekker gegeten!

Johan
28 juni 2022

De spaghetti was niet warm , de smaak overigens heerlijk . Het wordt structureel op het verkeerde adres bezorgd, dat is wel een aandachtspunt. Er gaat qua bestelling nog wel eens wat mis, maar het eten is altijd heerlijk.

Ronald
28 juni 2022

Vriendelijke

Julie
27 juni 2022

Lekker eten, keurig optijd

Veenstra
26 juni 2022

16:55 als beloofde bezorgtijd, 17:25 was de bezorger er....dus de vrouw en onze zoon hadden lekkere pizza en ik moest om 17:20 naar het werk met lege maag, dus de 2 euro fooi is weer terug gegaan in het potje thuis.

José
25 juni 2022

Hartstikke lekker. En snel geleverd ook. Alleen bij beide pizza’s was de bodem aan de onderkant grotendeels zwart. Dat smaakte wat minder. Verder alles naar wens!

Jan de Vries
24 juni 2022

Lekker eten. Aardige berzorgster.

F. Fischer-van Deventer
23 juni 2022

Het was heel lekker. Het werd wat te laat bezorgd, maar niet heel veel te laat en met excuses.

Niels
21 juni 2022
Ina
20 juni 2022

Ik miste de artisjok.... Bezorger kwam met harde muziek het dorp binnen ...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hendrikje
19 juni 2022
J van der Kooi
19 juni 2022

Eerst laat de bezorger al het het eten over straat vallen. Na een half uur was er weer nieuwe bestelling onderweg. Maar die was lauw en niet helemaal compleet/vergelijkbaar met onze orginele bestelling. (Orgineel Extra saus er bij besteld en een opmerking over geen paprika en ui wat we dus wel bij de eerste genoemd hadden maar bij de 2e niks mee gedaan was.)

Arjen
17 juni 2022

Top bezorger, en bedankt met het luister naar de aanvragen bij bestelling. Deze levering was top!!

Berghuis
16 juni 2022

Normaal altijd dik tevreden ! Echter de pizza bodems waren nu zacht , en de kabab was niet goed doorgebakken en laf.

Hencora
15 juni 2022

Super!!

K
11 juni 2022

Het was echt heel lekker en meer dan genoeg maar wel aardig duur.

De noord
10 juni 2022

De aardappeltjes waren slap en sommige niet helemaal gaar. De kip was op sommige plekken wat zwart verbrand. De rest was goed te eten.

Klaas de Vries
6 juni 2022

Bezorging was 25 minuten later dan aangevraagd

Jan
6 juni 2022
Baflo Bill
6 juni 2022

Heerlijke pasta en prima pizza’s! De goedlachse blije uiterst correcte bezorger is een topper!! Die houdt van zijn werk en klanten!

Annicka
6 juni 2022
Jacqueline
6 juni 2022

De lamachun was aan de buitenkanten super hard terwijl de binnenzijde van de lamachun erg taai was. De beide lamachuns zijn niet opgegeten maar weggegooid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Z
5 juni 2022
Peter
4 juni 2022

Heerlijk broodje döner kebab en ook een heerlijke kapsalon

Jan-Willem
2 juni 2022

Snel bezorgd en zeer royale porties, smaakte weer prima

Frank Jakobs
29 mei 2022

Spareribs waren in tegenstelling tot andere keren niet lekker. Vet en ze waren volgens mij de marinade vergeten.Jammer want ven veeeeel beter gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

José
29 mei 2022
Lianne
29 mei 2022

De pasta smaakte goed. De bezorging is eigenlijk altijd sneller dan aangegeven wordt in de mail. Ik kreeg wel een bakje kruidenboter, maar helaas zijn ze het brood vergeten deze keer..

Heleen Baartmans
26 mei 2022

Het was heerlijk,voor herhaling vatbaar 👍

Gert Jan
26 mei 2022

Pizza mooi op tijd bezorgd en was erg lekker. Ik gaf op de bestelsite aan om 2 euro fooi te geven, echter blijkt dit bij navraag aan de bezorger niet bij hun terecht te komen maar te worden gebruikt voor de brandstofkosten. Dit vind ik een kwalijke zaak. Je betaalt immers al 2,5 euro bezorgkosten. En een fooi is bedoeld voor de bezorger. Hier moeten jullie iets aan doen. Voorlopig vink ik de fooi dus niet meer aan, totdat ik weet dat het goed terecht komt. Verder ben ik tevreden over de kwaliteit.

Guikema Rijwielhandel
25 mei 2022

Om half 10 online pizza besteld na een groot verhuurevenement. Super kwaliteit! Heerlijk gegeten! Kleine aanmerking op de carpaccio. Jammer van de Ijsbergsla onder in de keurige bak waarin de carpaccio wordt geleverd.

Yvonne
20 mei 2022

Snel bezorgd

Ronald
14 mei 2022

Top pizza’s en goede bezorging!

Antje
13 mei 2022
Jeanette en anton
8 mei 2022

Eten was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerwin Schaaphok
7 mei 2022

Verkeerde gerecht meegegeven maar prima opgelost door nieuwe gerecht snel klaar te maken en we mochten verkeerde gerecht houden.

S
7 mei 2022

Lekker Juiste tijd klaar Prijs beetje te hoog

Nathalie
5 mei 2022
Catharina
5 mei 2022

Het was weer heerlijk , snel en vriendelijk bezorgd en voor herhaling vatbaar.

Terpstra
3 mei 2022

Perfect duidelijk lekker goed eten en bezorgen mogelijk

José
1 mei 2022
Nick
29 april 2022

Het eten was weer heerlijk!!

Yvonne
27 april 2022

Snelle levering…heerlijke pizza

Collin waldmann
18 april 2022
Y
16 april 2022
FD
13 april 2022

Prima zaak. Voldoende en goed e kwaliteit. Groente apart meegegeven zodat deze niet warm kan worden. Ook de gebakken aardappelschijfjes zijn geweldig. Als er een verbeterpunt kan zijn dan is dat de knoflooksaus. Voor een keer wel eens lekker, maar zie deze niet graag standaard bij kebab.

José
9 april 2022

Was weer heerlijk, geld meer dan waard :)

Sijtze de Vries
7 april 2022

Was heerlijk goed verzorgd en nog lekker warm in Kloosterburen aangekomen. 👌🏻

Annicka
6 april 2022

Top

Anema
5 april 2022

Perfect op tijd kwam het lekkere eten met keurig de extra's erbij!

Auwert Postmus
4 april 2022

Gerechten koelen snl af. Verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stuivenberg
4 april 2022

De bodem van de pizza was op sommige plekken zo dun ,dat deze aan de doos geplakt zat ,zelfs erafschrapen was niet mogelijk ,dit is dus echt een verbeterpunt ,verder was de pizza wel rijkelijk gevuld .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rudi
2 april 2022

Het was lekker en heel veel voor een eenpersoonsportie! Voor herhaling vatbaar

Moniek Rotman
1 april 2022
Samuel
31 maart 2022

The taste was good however the Pizza was burnt from the top and stuck to the carton.

Amanda Schuls
31 maart 2022

Er zat weinig smaak aan de pizza’s en er leek veel minder beleg er op te liggen dan bij de vorige keren dat ik besteld had. Ook de salade zag er karig uit. Wat fijn was dat de bestelling wel optijd klaar was.

Jeroen Tiehuis
29 maart 2022

Iets te zout

Lianne
28 maart 2022
Bart
27 maart 2022

Veel te laat geleverd na 2x gebeld te hebben

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Trees
27 maart 2022

Was heerlijk en op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

IW
26 maart 2022

Bij het plaatsen van de bestelling stond 17:40, maar in de mail 17:50. Om 17:50 daadwerkelijk opgehaald, maar het eten was bijna koud. Desondanks wel goed eten.

Yorick
25 maart 2022

Lekker eten!

Joyce de Graaf
24 maart 2022

Heerlijk gegeten

Van der Veen
23 maart 2022

Snel geregeld en heerlijk gegeten

L.J. Wegman
21 maart 2022

In tegenstelling tot normaal had de pizza iets te lang in de oven gezeten. ( hier en daar verbrand ) Beschouwen we dus maar als incident. Normaal gezien altijd prima :) Bezorging was super.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion
20 maart 2022

Heerlijk gegeten! De aardappelschijfjes waren lekker knapperig en zelfs nog warm en er was meer dan voldoende vlees op de schotel. De bezorging was ook mooi op de aangegeven tijd, kortom heel tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pathrick
20 maart 2022

Het eten was pislauw. Smaak is prima. Bij binnenkomst heel netjes te woord gestaan door de dames altijd. Ik zal zeggen dat u er bent. Terwijl de bestelling allang klaar staat op de pizza oven, laten ze je nog gewoon staan wachten. Best jammer vind ik. Kwestie van organisatie lijkt me.

Freddie
18 maart 2022

Grote portie Snelle bezorging

M
18 maart 2022
Sandra
17 maart 2022

Ik was 10 min voor de bestelde tijd aanwezig om mijn eten af te halen en toen was het al klaar maar de aardappels waren ook al lauw/koud. Bij het vlees waren verschillende stukjes verbrand en ik had bij de salade gevraagd om alleen sla en tomaat maar ik kreeg alles. Al meerdere keren lekker gegeten hier maar deze keer helemaal niet helaas.

Moniek
17 maart 2022

Bezorging duurde dit keer behoorlijk lang

Simon Huizer
16 maart 2022

Vind het belachelijk dat ik 0.15 voor een plastic zakje moet betalen waarin het niet geleverd wordt.2x trouwens al,dit vindt afzetterij .(principe kwestie) het gaat me niet om die 0.15 cent.

Tim
15 maart 2022
L.Bebingh
14 maart 2022
Annelieke Grootenhuijs
14 maart 2022

Ik had de verkeerde bestelling bezorgd gekregen snel opgelost met nieuwe bestelling de bezorgster was chagerijnig zei niet eens sorry en gooide bijna de bestelling in mn hand. En het eten was niet lekker aardappelschijfjes slof en de kip doner taai. Erg jammer voor dat geld. Ben dit nier gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Svd meer
12 maart 2022

Deze keer aanzienlijk slechter..spare ribs hard en aangebrand..en sinds de laatste 2 bestellingen lijkt er een andere zoete saus over de spare ribs te zitten...ik vind het teveel en te sterk van smaak

Klaas-Anne Harmanny
12 maart 2022

Super service

Loek van Dijken
7 maart 2022

Het eten is altijd heerlijk. Alleen jammer dat er niet wordt gekeken naar de bezorgtijd die je opgeeft. Hebben al een paar keer gehad dat het eten veel eerder wordt bezorgd dan wij hebben opgegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjoerd Vitters
6 maart 2022
Tannie Walhout
3 maart 2022

Lasagne was alleen vlees heel veel vlees vooral shoarma En lasagne was heel veel kaas mozzarella vooral. Hele dikke laag. Ontzettend zwaar. Helaas beide gerechten grotendeels weggegooid.

Ineke
26 februari 2022

Een paar keer lauw tot koud eten gehad, aangegeven bij het bestellen. Het is nu superwarm en lekker. Er wordt dus wel geluisterd naar kritiek.

Niels
25 februari 2022
Willem storm
23 februari 2022
Jacob
21 februari 2022

Hebben vaker besteld en altijd prima, deze keer was teleurstelling De gyros was niet te eten, kapsalon zat weinig vlees in en de pasta was ook zozo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Schikan
20 februari 2022

Bij pasta mama mie geen ui bij, zat er wel bij. En de calzone carbonara was lauw.

Simon Huizer
17 februari 2022

Als u 0.15 cent rekent voor een plastic zakje en het wordt geleverd zonder zakje ,vindt ik het niet rieel dat het niet in een zakje geleverd wordt. het gaat me niet om de 0.15 cent maar om het principe.

Jo
16 februari 2022

Super lekker eten en altijd op tijd gebracht

Ronnie hut
14 februari 2022
Jan Helder
13 februari 2022

Het eten is prima van smaak en ruim voldoende. Het tijdstip van bezorging was dicht bij het gewenste. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michiel Snip
13 februari 2022

Het eten wat we kregen was lekker, alleen er miste 1 pizza hierover gebeld en ze wouden hem wel naleveren maar dat duurde dan een uur dus daarvoor bedankt. Maar voor de rest prima.

Nina
13 februari 2022

Paar keer vergeten 2 pita broodjes bij de bestelling tedoen heb het wel aangeven maar zat er niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Onno-Jan
12 februari 2022

Goed te nassen

Heleen Baartmans
9 februari 2022

We hebben heerlijk gegeten ,al was in de mail gezegd dat het eten om 18.15 zou komen was het er heerlijk warm om 17.30. Super

Svdm
9 februari 2022

Supersnel en heerlijk

Post
6 februari 2022
Peter
3 februari 2022

De pizza was heerlijk, maar behoorlijk afgekoeld toen we thuis waren. Daarom maar met deeltjes in de magnetron gedaan. Dit ging wel ten koste van de krokante bodem.

Reinder Steenbergen
1 februari 2022

Bezorging was exact op de afgesproken tijd.

Jaap
29 januari 2022

Helaas pizza was koud/lauw. Maar de pasta goed heet gelukkig! Volgende x beter

Sjoerd
29 januari 2022
Heitman
28 januari 2022
Laura
28 januari 2022

The spareribs are excellent! We tried both sweet and hot and they were both delicious.

Kuizenga
24 januari 2022

De pizza’s waren niet gaar en koud. Zelfs de aardappelschijfjes waren slap. Erg jammer !

Danny
24 januari 2022
Fjm Stiekema
23 januari 2022

Snel en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeannet
23 januari 2022

Snelle levering en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kruizenga
23 januari 2022

Lekker Netjes verzorgd Genoeg

Iris
23 januari 2022

Pizza's waren heerlijk! Bezorging duurde wel erg lang, ze waren er nog later dan de verwachte bezorgtijd.

Jeannette Meijer
23 januari 2022

1 pizza was niet datgene wat wij hadden besteld en kipschotel dreef in het vet!!

Marije Boerma
23 januari 2022

Als het zo druk is op de zaterdag, dan is anderhalf uur wachten op je bestelling wel begrijpelijk, maar tegelijk ook te lang. Na anderhalf uur wachten, hadden we nog steeds niets, pas een half uur later kregen we onze bestelling nadat wij er over gebeld hadden. Er was extra groente bij besteld, dit kon ik amper terugvinden in het gericht, terwijl we er wel extra voor betaald hebben. Dat zorgt er wel voor dat wij niet op een drukke avond weer gaan bestellen of dat we heel vroeg moeten bestellen. Jammer dat dat zo gaat, het was alleen niet voor het eerst dat het zo ging.

Andre Veenstra
22 januari 2022

Zoals altijd weer heerlijk eten !!!

Allieda Wieringa
21 januari 2022

Het eten was lekker, alleen de pizza's waren lauw. Dat vonden wij ontzettend jammer. Kapsalon was lekker.

Niels
20 januari 2022
Johan
18 januari 2022

De bestellingen gaan tot dusver nooit goed , er mist altijd wat . Iets onbenulligs deze keer was dat er 15 ct voor een tasje werd gerekend, terwijl ik er niet om gevraagd heb, maar ook niet de dozen in een tasje meegekregen . De knoflook saus ontbrak ook. Echter een groot compliment voor de smaak , want het was heel erg lekker en dat is bijna altijd zo . Vandaar toch 5 sterren

Harrie
17 januari 2022

Pizza's besteld, de ene was prima, de andere zou een Pikanto moeten zijn met extra ui en champignons, Die zaten erbij idd maar geen rosbief geen spek geen peper en geen paprika, alleen kaas en salami, dus gewoon een heel andere pizza. Beetje jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

?
16 januari 2022

Er zaten stukjes verbrand vlees en groente tussen.

Brondijk
15 januari 2022
Bouland
13 januari 2022

Spareribs goed van smaak. Levering super snel

Edze
12 januari 2022

Makkelijk online bestellen en heerlijk eten . Doorgaan zo !

Esther
12 januari 2022

Prima pizza’s, snel en vriendelijk bezorgd.

Kees van der naald
12 januari 2022

Na een paar ik lauw tot koud eten,was het dit keer harstikke goed toppie

Moniek
11 januari 2022

Ik kreeg als bezorgtijd 18.10 uur door en tot mijn verbazing kwam de bezorger al tegen half 6, dus topservice en leuke bezorger

Erika
9 januari 2022
Posthuma
9 januari 2022

Super lekker eten en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
9 januari 2022

Na 2 uur op de bestelling gewacht te hebben, waar we alle begrip voor hebben!! Was het wel een teleurstelling dat de pizza lauw was!!

Gerben Hielko Postma
8 januari 2022

Super lekker. En sneller bezorgd dan doorgegeven was. Toppie

John
8 januari 2022

Goed eten. Vriendelijke mensen

Dinand
7 januari 2022
Marlies Lodewegens
6 januari 2022

De pizza's en pasta waren heel lekker, fijn dat het ook niet vettig was (zoals wel eens het geval is bij pizza's). Enige jammere was dat op de pizza basili geen pesto zat zodat die pizza wat saai smaakte. De overige gerechten waren erg lekker.

Marnik bolhuis
6 januari 2022

Hele goeie mop. Lekker eten, heel erg bedankt toppers.

Slagter
5 januari 2022
Anouska
4 januari 2022

Heerlijk eten, snelle bezorging!

Antina8
2 januari 2021

Wij halen best wel vaak eten en dat is altijd heerlijk. De laatste tijd hebben wij het laten bezorgen en dan is het jammer dat het bijna koud is.....en dat terwijl we vlakbij wonen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marian Martens
2 januari 2021

Koud en de groenten die erop zaten waren rauw

Groenhof
2 januari 2021

Lekker eten voor goede prijs. Bezorging was ook naar gewenste tijd.

Rotman
2 januari 2021

Gewoon prima

Elly
2 januari 2021

Was een heerlijke pizza, kon alleen wat warmer. Dus voor herhaling vatbaar.

Annicka
2 januari 2021
F. Fischer-van Deventer
31 december 2021

Heerlijke pizza's, royaal belegd. Mooi op tijd bezorgd.

Arjan Speksnijders
30 december 2021

Hele duidelijke bestelsite. Wordt prima op de hoogte gehouden van de bestelstatus. De pizza was zoals gewoonlijk weer super lekker. Pizzeria Venezia is een enorme aanwinst voor Winsum.

Carina
29 december 2021

We misten de mayo en 3 bakjes knoflooksaus waar we wel voor hebben betaald, dat was jammer. Verder prima eten.

Rob de Roos
29 december 2021

Lekker.

Verhaai
28 december 2021

Na bestelling ruim 2.5 uur moeten wachten op de bestelling. Na de mail dat het onderweg was nog ruim een half uur waardoor het eten allemaal lauw qas. Ook hadden de sausjes gelekt over de salades en zat alles onder de pindasaus want ook de kipsaté had gelekt. Beetje teleurgesteld..

.
28 december 2021
Daniel
28 december 2021

Lekkere pizza’s, pasta zalm was ook lekker. De knoflooksaus is een aanrader voor de pizzakorst. Prijzen zijn eerlijk, zeker als je afhaalt op dinsdag.

J
26 december 2021
B.oltmans
26 december 2021

Prima eten! En genoeg

P
25 december 2021
Martin Rozema
24 december 2021

Erg lekker eten. Was meer dan genoeg. Zeker een aanrader

Bouwman.
22 december 2021

Het was heerlijk. We komen zeker weer langs.

Hellinga
21 december 2021
Hennie Beute
19 december 2021

De pizza’s waren lekker maar lauw. En we hadden gevraagd om iets weg te laten op de ene pizza en iets anders toe te voegen maar dit was helaas niet gebeurd. Jammer maar ws druk door de lockdown

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Slagter
19 december 2021

Eten op was er op de afgesproken tijd , nog goed warm en meer dan genoeg.

auke
17 december 2021

Eten was erg lekker! Bezorging ging ook veel sneller dan verwacht!

Hencora Boven
16 december 2021

Het eten was door de te laten bezorging lauw

Marjan Hofman
15 december 2021

Was lekker heet, in tegenstelling van vorige keer. Top pizza, thanks.

Veenwijk
12 december 2021

2 uur wachten is wel heel lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martinique
12 december 2021

Heerlijk gegeten. Iedereen had iets anders gekozen maar alles was lekker en overal ruim voldoende van. We werden goed 9p de hoogte gehouden over de status van onze bestelling en de bezorging g was zelf eerder dan verwacht. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam moorlag
11 december 2021
Janneke van der Laan
10 december 2021

Pizza was niet heel warm meer maar was lekker van smaak

Luurssen
9 december 2021

Top bedrijf

Amanda de Blécourt
9 december 2021

Eten werd een half uur te laat gebracht. Ook hadden we het verkeerde eten gekregen. Is wel weer opgelost maar was wel een teleurstelling.

Remco
9 december 2021
Gerry oomkens
4 december 2021

Eten was goed alleen niet zo warm meer . Bezorging binnen de afgesproken tijd

Berends
4 december 2021

Prima geregeld. Lekkere spare ribs en ruim voldoende.

Ina Datema
4 december 2021

De bestelling was gemakkelijk te plaatsen, direct online betalen en de bezorging was prima op tijd. De pizza's waren heel lekker.

Auke van der Velde
3 december 2021

- op tijd klaar. - het was super lekker! - het was wel veel….dus we kunnen nog een keer ervan eten! Prima dus!

R Kranenburg
2 december 2021

Perfect service

Meijer
1 december 2021

Oven aan moeten doen. Pizza's waren echt koud.

Jo
30 november 2021

Super lekker eten en lekker warm bezorgd

Knoop
30 november 2021

Afgelopen zondag saté, pizza en gyros schotel besteld. De pizza smaakte goed en was warm. De saté was lauw maar kon nog net en smaakte goed. De gyros was gewoon koud en smaakte niet lekker. Heb niet eens alles opgegeten. Bah. Ik kom hier niet weer. Betaal voor warm eten en niet voor koud. Al met al dus een zeer slechte ervaring.

Manou
25 november 2021
Jacqueline
21 november 2021

De maaltijden waren lauw. De bezorging was 45 minuten te laat. 2 van de 3 personen hebben maagklachten gekregen en waren misselijk na het eten.

Rivka
20 november 2021

Was lekker maar miste de gorgonzola

Veenwijk
20 november 2021
Vos
19 november 2021

Lasagne was veel te zout en te nat. Kaas niet egaal gesmolten, klompen kaas. Ben beter van jullie gewend . Het eten niet opgegeten.

Boonstra
16 november 2021
Schepenaar
15 november 2021

We hadden lekker eten alleen jammer dat er bij de shoarma kaas op was gedaan....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margreeth
15 november 2021

Lekker en veel eten! We gaan hier zeker vaker bestellen.

Ineke Wiersema
14 november 2021

Wij bestellen regelmatig iets bij jullie en het is eigenlijk altijd goed, op soms wat lauwe schijfjes na. Gisteren was het vlees ook weer prima maar de schijfjes en de pizza's moesten opgewarmd worden in de magnetron. Voor een bestelling van €80,00 vind ik dit wel jammer.

Corina
14 november 2021

Verwachte bezorgtijd 19.10 uur maar werd pas om 20.10 uur bezorgd nadat we ook zelf nog gebeld hadden

Jolanda
10 november 2021

Super lekker gegeten en lekker warm

Henk scholtens
8 november 2021

Geen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
7 november 2021
Patrick
6 november 2021

2 x kapsalon groot besteld En een pizza salami De kapsalon was maar net voor de helft gevuld.. Normal zitten ze redelijk vol Pizza was prima

Wendy
6 november 2021
Jaap
5 november 2021

Heerlijk gegeten en binnen het uur bezorgd.

Gerrieneke Bulthuis-Becker
4 november 2021
Grada Boer
1 november 2021

Heerlijke pizzas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jan stoutmeijer
31 oktober 2021

ben niet tevreden over het geleverde lamachun was niet erg warm en had broodje shoarma besteld en daar hoort een broodje bij maar niks geen broodje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
31 oktober 2021

Eten was lauw maar dat is ook niet gek als het 50 minuten te laat is. Kon nog geen sorry vanaf

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S Huizet
30 oktober 2021

Snelle en goede service

John
30 oktober 2021
Heijs
30 oktober 2021
Immie smit
29 oktober 2021

Keurig op afgesproken tijd geleverd, goede temperatuur en heerlijk van smaak

Jolanda
28 oktober 2021

Het was weer heerlijk het eten lekker warm en snel bezorgd

Sonja
25 oktober 2021
Stephan van Sloten
25 oktober 2021

Smaakt altijd goed, bezorging is ook prima op orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leon
24 oktober 2021
Ana
24 oktober 2021

Heel lekker en goed op tijd

Robin Hummel
23 oktober 2021
E.
19 oktober 2021

Om 17.37 besteld... Verwachte bezorging 19.10 om 19.30 gebeld waar de pizza bleef.. Om 20.12 eindelijk de half warme pizza op tafel.☹️.. Deze service ben ik niet gewend..

Tewelde
18 oktober 2021
Petra Numan
18 oktober 2021

Half uur later bezorgd dan dat was aangegeven, eten was niet echt warm meer. Smaak van de spareribs was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk scholtens
17 oktober 2021

Smaak was prima, mocht iets warmer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harma
17 oktober 2021

De bestelling was keurig op tijd. Spareribs heerlijk, aardappelschijfjes verrukkelijk maar...de sla was niet vers, beetje jammer.

J van der Kooi
16 oktober 2021

Vaak is het eten wel goed als we bij venezia bestellen. Maar vandaag was het mis. Eerst waren ze de extra saus vergeten mee te nemen. Naja dat kan eens gebeuren. Die wordt daarna wel vlot gebracht. Maar dit keer was kip schotel koud. De aardappelschijfjes waren koud. De pizza was het deeg nog wit en ook amper warm. Dus het viel ons een keer tegen.

Posthuma
16 oktober 2021

Super lekker eten ik ga meer bestellen hier

Annicka
16 oktober 2021

Lekker eten

Van rooij
15 oktober 2021

Eten was erg lekker. Alleen waren de pizza’s niet gesneden terwijl ik het had aangegeven tijdens mijn bestelling. Daarnaast vond ik deze keer de Calzone roma erg nat van binnen waardoor er veel vocht er uit liep.

Menger
15 oktober 2021

Voor de eerste keer besteld bij Venezia. In de eerste instantie zou de bezorging 80 minuten duren, dit vonden wij bijzonder lang voor een donderdagavond na 21:00, gelukkig alsnog in 50 minuten bezorgd. Pizza’s waren warm en goed van smaak, helaas de bodem en korst van beide pizza’s veel te droog en en niet te eten.

Petra
15 oktober 2021

Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar!

Rotman
13 oktober 2021
.
11 oktober 2021

Penne in plaats van spaghettie. Shoarma was droog. We hebben de helft niet opgegeten terwijl het de vorige keer erg lekker was. Geen constante kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N, oving
9 oktober 2021

Wordt razendsnel gebracht en de pizza is altijd goed warm. Daarnaast zijn de pizza’s heerlijk!

Gerrieneke Bulthuis
7 oktober 2021

Vriendelijk, snelle bezorging en lekker eten.

Stienstra
7 oktober 2021

Er weer heerlijk van genoten

Jeroen Tiehuis
6 oktober 2021

Heerlijk eten!

Alfred Terpstra
3 oktober 2021
Richard
3 oktober 2021

Weer lekker vlees en ruim voldoende. Bezorging was op tijd en het was goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies
1 oktober 2021

Geen verbeterpunten, echt super geregeld, én lekker, én super mooi op tijd! Kunnen anderen nog wat van leren. Voortaan bestellen we vaker bij jullie. Bedankt!

Johanna
26 september 2021

Normaal altijd prima tevreden. Maar nu was en de pasta en pizza heel erg zout.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
25 september 2021
Sonja
24 september 2021
Roy
19 september 2021

Netjes via de mail op de hoogte gehouden. Bezorger was vriendelijk, de warmte van het vlees was gezien de bezorgafstand prima. De aardappelschijfjes waren dermate slof en half koud, dat we ons afvragen of ze lang genoeg gebakken zijn, waarschijnlijk wordt er ook bezuinigd op de hoeveelheid kruiden op de aardappelschijfjes. De kwaliteit vliegt achteruit, het is niet meer wat het geweest is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harrie
18 september 2021
Danny
16 september 2021

Goed eten en een goede portie!

Liesbeth
16 september 2021

heerlijke pizza's op tijd bezorgd

DJ
12 september 2021

We hadden een shoarmaschotel kip schotel en pizza besteld. Alles was lekker en de porties zijn groot genoeg. We kregen er salade en aardappelschijfjes bij. Wij zullen zeker weer een bestelling plaatsen. Er is zoveel keus.

E. Niewijk
11 september 2021

De bodem minder laten aanbranden

Anton Bijker
6 september 2021

supersnelle bezorging, je krijgt altijd wat je bestelt en de pizza's zijn van zeer goede kwaliteit, bezorging is zeer flexibel, als je bestelt voor de sluitingstijd bezorgen ze zelfs nog aan huis na 10 uur in de avond op een zondag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beuker
5 september 2021

1,5 uur moeten wachten op ons eten, aardappeltjes waren slof en koud, shoarma besteld waar ineens kaas op zat. Dat laatste werd wel snel opgelost, maar na de zoveelste keer dat het niet goed is gegaan bestellen wij in het vervolg ergens anders.

Jansen
31 augustus 2021

Voor de 2e keer via de mail te horen gekregen verwachte bezorgtijden 1,5 uur later dan de bestelling. En 2 uur later niks gekregen en moeten bellen .. uiteindelijk bestelling gekregen waren de producten zo goed als koud , en miste de extra Döner op de pizza en miste de salade bij het broodje salade (meer salade dan döner ) helaas niet voor herhaling vatbaar gezien meerdere tegenvallers en zo ook te lezen op social media gaat het vaker mis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sytze waltje
30 augustus 2021

De shoarma was van prima kwaliteit evenals de pasta. Wachtende op de bestelling viel me op dat er bij veel bestellingen blijkbaar iets mis ging. Ontbrekende onderdelen van de bestelling zo hoorde ik. Deze fout werd de in de drukte van de zondagavond nogal eens gemaakt. Thuiskomend zag ik dat de broodjes shoarma werden geleverd zonder broodje..... Nog wel even gebeld maar meer dan een jammer dan kwam er niet. Controleer uw bestelling daarom direkt. Mijn veronderstelling dat er van gemaakte fouten wordt geleerd klopte niet.

Meijer
30 augustus 2021

2,5uur bezorgtijd begrip voor in drukke tijd maar dan ook nog aankomen met lauwe pizza is teleurstellend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop kruger
29 augustus 2021

Makkelijk bestellen, heerlijke gerechten en op tijd geleverd

Anema
28 augustus 2021

Het eten was goed, maar we misten een portie stokbrood met kruidenboter waar ik wel 4 euro voor heb betaald

Wierenga
28 augustus 2021

Hele bovenkant was verbrand en niet meer te eten, verder was het al helemaal koud toen ik het kreeg. Was zeker niet tevreden volgende keer wordt er in Bedum besteld.

Homme Petersohn
26 augustus 2021

Snelle en vriendelijke bezorging.

G Holtjer
25 augustus 2021

Eten was top en op afgesproken tijd..

J.b
24 augustus 2021

Zeer lekker snelle top Service

ricky rozema
24 augustus 2021

alles was prima maar de gebakken aardappelen waren lauw en droog en meestal zijn die erg lekker namelijk, ik verheug me er altijd op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irma
23 augustus 2021

Erg lekker Vanvond heel vers en goed op smaak!

Stef
21 augustus 2021

Verkeerde levering en duurde een half uur voor het juiste gerecht

Marianne
20 augustus 2021
T.Feiken
19 augustus 2021

Smaakte prima.

Tjaard Klinkhamer
19 augustus 2021

Wij wilden vandaag snel en lekker, gyroschotel besteld met broodje, salade, knoflooksaus en gebakken aardappeltjes. Werd bezorgd binnen 20 minuten, goed warm en heeeerlijk!!!!!!😊😋

Maaike
18 augustus 2021

Top kwaliteit en top service!

Andre
16 augustus 2021

Een mixed grill voor 4 personen besteld. Was gewoon prefect! Meer dan genoeg. En het was heerlijk!

Laning
16 augustus 2021
Tonny Meijer
15 augustus 2021

Wederom heerlijk gegeten,op de afgesproken tijd bezorgd, top !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greet
12 augustus 2021
Jeroen Van fastenhout
12 augustus 2021

17.00 zouden ze bezorgen, stipt op tijd… En een prima pizza!

Dohmeijer
10 augustus 2021
-
10 augustus 2021

Snelle bezorging, kwaliteit uitstekend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klara Bolt
8 augustus 2021

Heerlijk gegeten en niet duur! Spareribs zoet hier favoriet! Alles nog goed heet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim Gevers
8 augustus 2021

Het was weer prima!

Annicka
8 augustus 2021

Lekker eten en snel bezorgd. Ook erg leuk personeel :)