Bewertungen von Venezia Winsum

Neue Beurteilungen

4.0
Jessika
Heute
Freddie
29 März 2023

Grote portie. Goed warm bij aankomst

John
28 März 2023
Frank Jakobs
26 März 2023

Heerlijke sparribs.

Linda
19 März 2023

Lekker gegeten , goed van smaak, en op tijd afgeleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Cocori
3 März 2023
Gerbrand
2 März 2023

De Pizza's waren goed warm, vlot bezorgd en hadden heerlijk veel topping. Aanrader.

A D
28 Februar 2023

Lekker eten en precies de bezorgtijd die ik gevraagd had.

Corina
19 Februar 2023

Ondanks de drukte op zaterdagavond was mijn telefonische bestelling snel klaar Knapperige aardappelschijfjes en zoals altijd superlekkere spare ribs

Lianne
18 Februar 2023

Lekker snel. Had ik niet verwacht na vorige keer

Kuster
16 Februar 2023

Heerlijk van smaak, goed warm en het pizzadeeg uitstekend.

Henriet Bonbon
12 Februar 2023
H. Kramer
11 Februar 2023

Heel lekker en heel snel!

Henk
29 Januar 2023

Heerlijke pizza’s; jammer dat de bestelde knoflooksaus niet meegeleverd was

Fam. Feiken
26 Januar 2023

Smaakte prima

Elly
24 Januar 2023

eten is goed. Prima op tijd bezorgd.

Stuut
21 Januar 2023
F. Fischer-van Deventer
21 Januar 2023

Heerlijk als altijd en precies op tijd gebracht.

Jan
19 Januar 2023

De kapsalon kipdoner was erg lekker, zeker een aanrader!

Edwin Woldenga
18 Januar 2023

HEERLIJK

Fam. Feiken
17 Januar 2023

Prima en smaakte lekker

Marianne
16 Januar 2023
Akker
16 Januar 2023

Smaak van eten was goed. Op bestelde tijd stond het ook klaar maar ik had een gyrosschotel besteld maar heb een shoarma schotel gekregen.

Patrick
8 Januar 2023
Kuster
7 Januar 2023

Mooie smaak, heerlijk warm en tot het einde van de pizza toe heerlijk.

Marja
6 Januar 2023

Smaak, temperatuur en hoeveelheid zijn sltijd goed. Maar gaat regelmatig wat mis met de bestelling. Laatste keer hadden wij 2x nr 98, schotel kipfilet, 1x met als extra champignons. Kregen we als extra kaas, terwijl 1 van ons daar allergisch voor is en de ander het niet lust. Niet teruggegaan door tijdgebrek, maar weten uit ervaring dat ze het goed oplossen als je het meld.

Leonie
3 Januar 2023

3 uur moeten wachten op de bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Patrick
2 Januar 2023

Meer als een 3 kwartier te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gerda Smit
31 Dezember 2022

Super eten, goed levering. Wij waren dik tevreden!!!

Iris van Empel
28 Dezember 2022

Lekkere pizza en lief personeel :-)

Silvia
22 Dezember 2022
Mike de Boer
22 Dezember 2022

Eerder bezorgd dan de aangeven tijd en het eten was heerlijk.

Ronnie hut
19 Dezember 2022

Hallo de pizza was dit keer heerlijk helemaal opgegeten dit keer heb wel eens mindere pizza bij jullie weg gehad maar deze was helemaal super gemaakt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peter Boersema
17 Dezember 2022

We hadden een heerlijk broodje döner kebab en een kapsalon. Dat was weer smullen.

Wieke
13 Dezember 2022
Johan
11 Dezember 2022
De Weerdt
11 Dezember 2022

Het eten smaakte voortreffelijk! Was op tijd klaar en keurig ingepakt.

T.Feijen
10 Dezember 2022

Het was niet echt warm meer. Hemelsbreed wonen we, zeg 500 meter van station. Beetje jammer.

Iris van Empel
10 Dezember 2022
Joyce
7 Dezember 2022

Heerlijke pizza en soep

Marc
29 November 2022

Bij aankomst van de bestelling was het eten niet heel warm meer, erg jammer want normaal is het altijd goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Henk
27 November 2022
Elsa Hesseling
24 November 2022
Jeanette
20 November 2022
BafloBill
16 November 2022

Super top gegeten! Ideaal bezorgen!

Jaap
12 November 2022

Bezorger was de pizza's vergeten afgegeven gelukkig kwamen we er zelf optijd achter

Jules
11 November 2022

Lekker en op tijd alleen vroeg ik mij te bellen bij aankomst en dat is niet gebeurd. Ik vroeg dit voor een reden want de honden gaan af en mijn huisgenoot werkt vanuit thuis. Dus volgende keer wel graag even bellen bij aankomst dan krijgt hij ook fooi. ;p

Rene Vis
4 November 2022

Het eten is heerlijk, goeie porties. De bezorging is op tijd en de bezorger vriendelijk.

Geertje
4 November 2022

Pizza was niet erg warm. Smaak was goed. De bezorger erg vriendelijk.

Jeanette en anton
30 Oktober 2022
Catharina
28 Oktober 2022

Weer dikke prima 👍🏻 heerlijk gegeten

Dennie
26 Oktober 2022
Charlotte Verhijde
22 Oktober 2022

Tot 2 maal toe stokbroodjes vergeten. Gelukkig op een prettige en vriendelijke manier opgelost. Wel was het eten aan de koude kant. Wat niet zo gek is na 40 minuten onderweg te zijn geweest. Al met al wel lekker gegeten!

Annicka
22 Oktober 2022

Eten was koud. Kapsalon zat geen sla op. Verwachte bezorgtijd 19:25, was er om 18:30.

Trijntje Horn
22 Oktober 2022

Eten moest naar Eenrum en kwam iets te koud aan, pizza deeg ietwat droog en mag iets meer beleg op. Spareribs waren heerlijk, aardappelen goed gekruid en de pasta carbonara zeer smakelijk. Bezorger vriendelijk en netjes.

Sjors
20 Oktober 2022

De bodems van de pizza’s zijn echt niet lekker, daar moet wat aangedaan worden.! Voor de rest prima!

Danny
17 Oktober 2022
A. Koster
12 Oktober 2022

Lekkere pizza's en aardappelschijfjes, snelle en vriendelijke bezorging, was prima!

Nathalie
9 Oktober 2022

Snelle levering! Mijn kind was blij met de tortellini's :))

Leonie Raangs
30 September 2022
Susanne
30 September 2022

De pizza's waren heerlijk, alleen de bezorging was weer later dan aangevraagd, waarbij we ook nog aan hadden gegeven liever eerder bezorgen dan later. Helaas is dit niet de eerste keer.

Bianca
25 September 2022

Dacht 3 x is scheepsrecht en nu vast allemaal prima. Maar het eten was koud, vorige keer de spareribs erg droog en de keer daarvoor hadden we een verkeerde bestelling waardoor het langer ging duren. Het is jammer, we waren altijd zo goed te spreken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peters
25 September 2022

Pizzas waren niet hele warm en de ui en het ei waren nog praktisch rauw. Een van de pizzas moest een margarita zijn maar we ontvingen een totaal andere pizza. We hadden honger dus geen probleem van gemaakt. Smaak was verder ondanks met name het rauwe ei redelijk tot goed.

Wolthof
25 September 2022
Jl Wegman
24 September 2022

Wederom heerlijk gegeten!

Ronnie
24 September 2022
Heitman
16 September 2022

Ik had om kwart voor zes gevraagd om het eten. Kreeg mail dat ik het eten om 6 uur mijn eten zou krijgen, Maar het eten kwam pas om twintig over zes

Edens
16 September 2022

We hebben het wel eens lekkerder bij jullie gehad en het was ook niet heel warm

F. Fischer-van Deventer
15 September 2022

Heerlijk eten, grote portie. Bezorging een beetje laat.

Gils
15 September 2022

Het was al even geleden dat wij besteld hadden omdat het de vorige keer wat tegenviel. Ook nu vonden we het eten niet geweldig. De sla oogde niet heel fris, de carpaccio was wat dik en de spareribs smaakten soms wat te ver aangebakken. Niet heel enthousiast dus...

Bianca
13 September 2022

Pizza’s waren prima. Echter de spareribs wat droog. Verder prima gegeten

Familie x
11 September 2022

Prima

E Niewijk
9 September 2022

1 uur te laat

Werkman
8 September 2022

Lekker en prima porties.

Jl Wegman
3 September 2022

Eerlijk gezegd bestelden wij de pizza's ergens anders maar vanaf nu niet meer! Echt zooo lekker, knapperige groenten, niet zo zout dus ja, nieuwe favoriet!

Mike
2 September 2022
Lisa
29 August 2022
Arjen
28 August 2022

Deze bestelling kwam precies 1 uur later dan aangegeven tijd. Eten was wel goed

Bakker
26 August 2022

Na bijna 2,5 uur werd eindelijk ons eten bezorgd. Bestelling incompleet, gebeld en het zou zo snel mogelijk bezorgd worden. Na in totaal 3 uur eindelijk de bestelling ontvangen. Eten smaakt goed, maar dit is niet voor herhaling vatbaar.

martin appelo
26 August 2022

de bezorgde pizza's waren behoorlijk afgekoeld en moesten daarom opnieuw in de oven om ze op temperatuur te brengen

Springintveld
20 August 2022

Het eten was heerlijk warm.

Van dijk
20 August 2022

1 1/2 uur voor het bezorgen van 2 pizza’s vind ik wel heel erg lang.

Anema
17 August 2022

Keurige bezorging door vrolijke jongen. Eten was lekker, kofta was wel erg zout

Knoop
16 August 2022

De Spareribs heb ik niet vaak zo lekker gegeten, meer vlees dan botten. En als je het bot pakte viel het flees er af.

Johan
15 August 2022

Heerlijk gegeten đź‘Ť

Natasja Reehorst
7 August 2022

Heerlijk gegeten, lekkere carpaccio en hele goede spareribs!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sjors
7 August 2022

Smakeloze pizza bodem, voor de rest prima! Bezorgen ging super snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Uppie
5 August 2022

Het was lekker

M
5 August 2022
André
5 August 2022

Rond 16:00 bestelling online gedaan, 17:10 beloofde bezorgtijd, 17:40 was de bezorger er pas....toen was ik dus net als de vorige x al weg omdat ik moet werken om 18:00.. Het eten is altijd wel super lekker hoor, dat was echt top !! Wij bestellen voortaan bij een ander.

Rik
5 August 2022

Was helemaal top! En meer dan genoeg

Antje
4 August 2022
Jacob
3 August 2022

Denk dat de bezorger verdwaald was, eten was kwartier later en er in 1e instantie geen acht op geslagen Eten was al aardig afgekoeld en dit zijn we niet gewend

Bianca
31 Juli 2022

De kapsalon kipdonor was niet zoals we gewend zijn. Aardappels slap en er zat geen sla in. De knoflooksaus lag er dik bovenop Ook was de maaltijd niet heel erg warm meer. Normaal zeer tevreden maar nu beetje teleurgesteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

C. Batema
30 Juli 2022

Op de pizza salami zat erg weinig salami, niet zoals we gewend zijn bij jullie. Jammer.. derest was prima.

Jo
24 Juli 2022

Eten was goed. Bezorgen duurde lang. Er miste stokbrood bij de kruidenboter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Charlotte
24 Juli 2022

Eten was lekker en snel bezorgt. Jammer alleen dat de pizza's niet warm meer waren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

F. Fischer-van Deventer
23 Juli 2022

Werd op de minuut nauwkeurig bezorgd en was weer heel lekker.

Rk
22 Juli 2022

Perfect op tyd

F. Fischer-van Deventer
21 Juli 2022

Het was heel lekker. Voor herhaling vatbaar.

Johan
21 Juli 2022

Duurt altijd wel lang voor het bezorgd kan worden, dat zou beter kunnen en moeten denk ik . Kwaliteit en smaak is prima

Rik Meerveld
20 Juli 2022

De bestelling werd een half uur later dan de verwachte tijd bezorgd. Het verkeerde werd afgeleverd en het eten was verre van warm. Erg jammer wand we hebben ook wel eens anders mee gemaakt.

Jeanette en anton
17 Juli 2022
Edens
16 Juli 2022

Lekker eten en op de tijd bezorgd zoals afgesproken 👍🏻

Bianca
15 Juli 2022
Wim Bakker
14 Juli 2022

Keurig verzorgd en bezorgd!

Van der Veen
12 Juli 2022

Op tijd klaar en was lekker

Catharina
12 Juli 2022

Supersnel en met een ontzettend vriendelijke glimlach bezorgd, daarnaast zoals we van jullie gewend zijn was het eten heerlijk!!

Johan
10 Juli 2022

Snel bezorgd. Maar de pizza is voor de zoveelste keer lauw.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Moniek Rotman
5 Juli 2022
Catharina
1 Juli 2022

Wederom dikke prima en voor herhaling vatbaar, hebben allemaal lekker gegeten!

Johan
28 Juni 2022

De spaghetti was niet warm , de smaak overigens heerlijk . Het wordt structureel op het verkeerde adres bezorgd, dat is wel een aandachtspunt. Er gaat qua bestelling nog wel eens wat mis, maar het eten is altijd heerlijk.

Ronald
28 Juni 2022

Vriendelijke

Julie
27 Juni 2022

Lekker eten, keurig optijd

Veenstra
26 Juni 2022

16:55 als beloofde bezorgtijd, 17:25 was de bezorger er....dus de vrouw en onze zoon hadden lekkere pizza en ik moest om 17:20 naar het werk met lege maag, dus de 2 euro fooi is weer terug gegaan in het potje thuis.

José
25 Juni 2022

Hartstikke lekker. En snel geleverd ook. Alleen bij beide pizza’s was de bodem aan de onderkant grotendeels zwart. Dat smaakte wat minder. Verder alles naar wens!

Jan de Vries
24 Juni 2022

Lekker eten. Aardige berzorgster.

F. Fischer-van Deventer
23 Juni 2022

Het was heel lekker. Het werd wat te laat bezorgd, maar niet heel veel te laat en met excuses.

Niels
21 Juni 2022
Ina
20 Juni 2022

Ik miste de artisjok.... Bezorger kwam met harde muziek het dorp binnen ...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Hendrikje
19 Juni 2022
J van der Kooi
19 Juni 2022

Eerst laat de bezorger al het het eten over straat vallen. Na een half uur was er weer nieuwe bestelling onderweg. Maar die was lauw en niet helemaal compleet/vergelijkbaar met onze orginele bestelling. (Orgineel Extra saus er bij besteld en een opmerking over geen paprika en ui wat we dus wel bij de eerste genoemd hadden maar bij de 2e niks mee gedaan was.)

Arjen
17 Juni 2022

Top bezorger, en bedankt met het luister naar de aanvragen bij bestelling. Deze levering was top!!

Berghuis
16 Juni 2022

Normaal altijd dik tevreden ! Echter de pizza bodems waren nu zacht , en de kabab was niet goed doorgebakken en laf.

Hencora
15 Juni 2022

Super!!

K
11 Juni 2022

Het was echt heel lekker en meer dan genoeg maar wel aardig duur.

De noord
10 Juni 2022

De aardappeltjes waren slap en sommige niet helemaal gaar. De kip was op sommige plekken wat zwart verbrand. De rest was goed te eten.

Klaas de Vries
6 Juni 2022

Bezorging was 25 minuten later dan aangevraagd

Jan
6 Juni 2022
Baflo Bill
6 Juni 2022

Heerlijke pasta en prima pizza’s! De goedlachse blije uiterst correcte bezorger is een topper!! Die houdt van zijn werk en klanten!

Annicka
6 Juni 2022
Jacqueline
6 Juni 2022

De lamachun was aan de buitenkanten super hard terwijl de binnenzijde van de lamachun erg taai was. De beide lamachuns zijn niet opgegeten maar weggegooid.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Z
5 Juni 2022
Peter
4 Juni 2022

Heerlijk broodje döner kebab en ook een heerlijke kapsalon

Jan-Willem
2 Juni 2022

Snel bezorgd en zeer royale porties, smaakte weer prima

Frank Jakobs
29 Mai 2022

Spareribs waren in tegenstelling tot andere keren niet lekker. Vet en ze waren volgens mij de marinade vergeten.Jammer want ven veeeeel beter gewend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

José
29 Mai 2022
Lianne
29 Mai 2022

De pasta smaakte goed. De bezorging is eigenlijk altijd sneller dan aangegeven wordt in de mail. Ik kreeg wel een bakje kruidenboter, maar helaas zijn ze het brood vergeten deze keer..

Heleen Baartmans
26 Mai 2022

Het was heerlijk,voor herhaling vatbaar đź‘Ť

Gert Jan
26 Mai 2022

Pizza mooi op tijd bezorgd en was erg lekker. Ik gaf op de bestelsite aan om 2 euro fooi te geven, echter blijkt dit bij navraag aan de bezorger niet bij hun terecht te komen maar te worden gebruikt voor de brandstofkosten. Dit vind ik een kwalijke zaak. Je betaalt immers al 2,5 euro bezorgkosten. En een fooi is bedoeld voor de bezorger. Hier moeten jullie iets aan doen. Voorlopig vink ik de fooi dus niet meer aan, totdat ik weet dat het goed terecht komt. Verder ben ik tevreden over de kwaliteit.

Guikema Rijwielhandel
25 Mai 2022

Om half 10 online pizza besteld na een groot verhuurevenement. Super kwaliteit! Heerlijk gegeten! Kleine aanmerking op de carpaccio. Jammer van de Ijsbergsla onder in de keurige bak waarin de carpaccio wordt geleverd.

Yvonne
20 Mai 2022

Snel bezorgd

Ronald
14 Mai 2022

Top pizza’s en goede bezorging!

Antje
13 Mai 2022
Jeanette en anton
8 Mai 2022

Eten was perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gerwin Schaaphok
7 Mai 2022

Verkeerde gerecht meegegeven maar prima opgelost door nieuwe gerecht snel klaar te maken en we mochten verkeerde gerecht houden.

S
7 Mai 2022

Lekker Juiste tijd klaar Prijs beetje te hoog

Nathalie
5 Mai 2022
Catharina
5 Mai 2022

Het was weer heerlijk , snel en vriendelijk bezorgd en voor herhaling vatbaar.

Terpstra
3 Mai 2022

Perfect duidelijk lekker goed eten en bezorgen mogelijk

José
1 Mai 2022
Nick
29 April 2022

Het eten was weer heerlijk!!

Yvonne
27 April 2022

Snelle levering…heerlijke pizza

Collin waldmann
18 April 2022
Y
16 April 2022
FD
13 April 2022

Prima zaak. Voldoende en goed e kwaliteit. Groente apart meegegeven zodat deze niet warm kan worden. Ook de gebakken aardappelschijfjes zijn geweldig. Als er een verbeterpunt kan zijn dan is dat de knoflooksaus. Voor een keer wel eens lekker, maar zie deze niet graag standaard bij kebab.

José
9 April 2022

Was weer heerlijk, geld meer dan waard :)

Sijtze de Vries
7 April 2022

Was heerlijk goed verzorgd en nog lekker warm in Kloosterburen aangekomen. 👌🏻

Annicka
6 April 2022

Top

Anema
5 April 2022

Perfect op tijd kwam het lekkere eten met keurig de extra's erbij!

Auwert Postmus
4 April 2022

Gerechten koelen snl af. Verder prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Stuivenberg
4 April 2022

De bodem van de pizza was op sommige plekken zo dun ,dat deze aan de doos geplakt zat ,zelfs erafschrapen was niet mogelijk ,dit is dus echt een verbeterpunt ,verder was de pizza wel rijkelijk gevuld .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rudi
2 April 2022

Het was lekker en heel veel voor een eenpersoonsportie! Voor herhaling vatbaar

Moniek Rotman
1 April 2022
Samuel
31 März 2022

The taste was good however the Pizza was burnt from the top and stuck to the carton.

Amanda Schuls
31 März 2022

Er zat weinig smaak aan de pizza’s en er leek veel minder beleg er op te liggen dan bij de vorige keren dat ik besteld had. Ook de salade zag er karig uit. Wat fijn was dat de bestelling wel optijd klaar was.

Jeroen Tiehuis
29 März 2022

Iets te zout

Lianne
28 März 2022
Bart
27 März 2022

Veel te laat geleverd na 2x gebeld te hebben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Trees
27 März 2022

Was heerlijk en op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

IW
26 März 2022

Bij het plaatsen van de bestelling stond 17:40, maar in de mail 17:50. Om 17:50 daadwerkelijk opgehaald, maar het eten was bijna koud. Desondanks wel goed eten.

Yorick
25 März 2022

Lekker eten!

Joyce de Graaf
24 März 2022

Heerlijk gegeten

Van der Veen
23 März 2022

Snel geregeld en heerlijk gegeten

L.J. Wegman
21 März 2022

In tegenstelling tot normaal had de pizza iets te lang in de oven gezeten. ( hier en daar verbrand ) Beschouwen we dus maar als incident. Normaal gezien altijd prima :) Bezorging was super.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marion
20 März 2022

Heerlijk gegeten! De aardappelschijfjes waren lekker knapperig en zelfs nog warm en er was meer dan voldoende vlees op de schotel. De bezorging was ook mooi op de aangegeven tijd, kortom heel tevreden!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Pathrick
20 März 2022

Het eten was pislauw. Smaak is prima. Bij binnenkomst heel netjes te woord gestaan door de dames altijd. Ik zal zeggen dat u er bent. Terwijl de bestelling allang klaar staat op de pizza oven, laten ze je nog gewoon staan wachten. Best jammer vind ik. Kwestie van organisatie lijkt me.

Freddie
18 März 2022

Grote portie Snelle bezorging

M
18 März 2022
Sandra
17 März 2022

Ik was 10 min voor de bestelde tijd aanwezig om mijn eten af te halen en toen was het al klaar maar de aardappels waren ook al lauw/koud. Bij het vlees waren verschillende stukjes verbrand en ik had bij de salade gevraagd om alleen sla en tomaat maar ik kreeg alles. Al meerdere keren lekker gegeten hier maar deze keer helemaal niet helaas.

Moniek
17 März 2022

Bezorging duurde dit keer behoorlijk lang

Simon Huizer
16 März 2022

Vind het belachelijk dat ik 0.15 voor een plastic zakje moet betalen waarin het niet geleverd wordt.2x trouwens al,dit vindt afzetterij .(principe kwestie) het gaat me niet om die 0.15 cent.

Tim
15 März 2022
L.Bebingh
14 März 2022
Annelieke Grootenhuijs
14 März 2022

Ik had de verkeerde bestelling bezorgd gekregen snel opgelost met nieuwe bestelling de bezorgster was chagerijnig zei niet eens sorry en gooide bijna de bestelling in mn hand. En het eten was niet lekker aardappelschijfjes slof en de kip doner taai. Erg jammer voor dat geld. Ben dit nier gewend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Svd meer
12 März 2022

Deze keer aanzienlijk slechter..spare ribs hard en aangebrand..en sinds de laatste 2 bestellingen lijkt er een andere zoete saus over de spare ribs te zitten...ik vind het teveel en te sterk van smaak

Klaas-Anne Harmanny
12 März 2022

Super service

Loek van Dijken
7 März 2022

Het eten is altijd heerlijk. Alleen jammer dat er niet wordt gekeken naar de bezorgtijd die je opgeeft. Hebben al een paar keer gehad dat het eten veel eerder wordt bezorgd dan wij hebben opgegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sjoerd Vitters
6 März 2022
Tannie Walhout
3 März 2022

Lasagne was alleen vlees heel veel vlees vooral shoarma En lasagne was heel veel kaas mozzarella vooral. Hele dikke laag. Ontzettend zwaar. Helaas beide gerechten grotendeels weggegooid.

Ineke
26 Februar 2022

Een paar keer lauw tot koud eten gehad, aangegeven bij het bestellen. Het is nu superwarm en lekker. Er wordt dus wel geluisterd naar kritiek.

Niels
25 Februar 2022
Willem storm
23 Februar 2022
Jacob
21 Februar 2022

Hebben vaker besteld en altijd prima, deze keer was teleurstelling De gyros was niet te eten, kapsalon zat weinig vlees in en de pasta was ook zozo.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peter Schikan
20 Februar 2022

Bij pasta mama mie geen ui bij, zat er wel bij. En de calzone carbonara was lauw.

Simon Huizer
17 Februar 2022

Als u 0.15 cent rekent voor een plastic zakje en het wordt geleverd zonder zakje ,vindt ik het niet rieel dat het niet in een zakje geleverd wordt. het gaat me niet om de 0.15 cent maar om het principe.

Jo
16 Februar 2022

Super lekker eten en altijd op tijd gebracht

Ronnie hut
14 Februar 2022
Jan Helder
13 Februar 2022

Het eten is prima van smaak en ruim voldoende. Het tijdstip van bezorging was dicht bij het gewenste. Zeker voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Michiel Snip
13 Februar 2022

Het eten wat we kregen was lekker, alleen er miste 1 pizza hierover gebeld en ze wouden hem wel naleveren maar dat duurde dan een uur dus daarvoor bedankt. Maar voor de rest prima.

Nina
13 Februar 2022

Paar keer vergeten 2 pita broodjes bij de bestelling tedoen heb het wel aangeven maar zat er niet bij

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Onno-Jan
12 Februar 2022

Goed te nassen

Heleen Baartmans
9 Februar 2022

We hebben heerlijk gegeten ,al was in de mail gezegd dat het eten om 18.15 zou komen was het er heerlijk warm om 17.30. Super

Svdm
9 Februar 2022

Supersnel en heerlijk

Post
6 Februar 2022
Peter
3 Februar 2022

De pizza was heerlijk, maar behoorlijk afgekoeld toen we thuis waren. Daarom maar met deeltjes in de magnetron gedaan. Dit ging wel ten koste van de krokante bodem.

Reinder Steenbergen
1 Februar 2022

Bezorging was exact op de afgesproken tijd.

Jaap
29 Januar 2022

Helaas pizza was koud/lauw. Maar de pasta goed heet gelukkig! Volgende x beter

Sjoerd
29 Januar 2022
Heitman
28 Januar 2022
Laura
28 Januar 2022

The spareribs are excellent! We tried both sweet and hot and they were both delicious.

Kuizenga
24 Januar 2022

De pizza’s waren niet gaar en koud. Zelfs de aardappelschijfjes waren slap. Erg jammer !

Danny
24 Januar 2022
Fjm Stiekema
23 Januar 2022

Snel en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jeannet
23 Januar 2022

Snelle levering en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kruizenga
23 Januar 2022

Lekker Netjes verzorgd Genoeg

Iris
23 Januar 2022

Pizza's waren heerlijk! Bezorging duurde wel erg lang, ze waren er nog later dan de verwachte bezorgtijd.

Jeannette Meijer
23 Januar 2022

1 pizza was niet datgene wat wij hadden besteld en kipschotel dreef in het vet!!

Andre Veenstra
22 Januar 2022

Zoals altijd weer heerlijk eten !!!

Allieda Wieringa
21 Januar 2022

Het eten was lekker, alleen de pizza's waren lauw. Dat vonden wij ontzettend jammer. Kapsalon was lekker.

Niels
20 Januar 2022
Johan
18 Januar 2022

De bestellingen gaan tot dusver nooit goed , er mist altijd wat . Iets onbenulligs deze keer was dat er 15 ct voor een tasje werd gerekend, terwijl ik er niet om gevraagd heb, maar ook niet de dozen in een tasje meegekregen . De knoflook saus ontbrak ook. Echter een groot compliment voor de smaak , want het was heel erg lekker en dat is bijna altijd zo . Vandaar toch 5 sterren

Harrie
17 Januar 2022

Pizza's besteld, de ene was prima, de andere zou een Pikanto moeten zijn met extra ui en champignons, Die zaten erbij idd maar geen rosbief geen spek geen peper en geen paprika, alleen kaas en salami, dus gewoon een heel andere pizza. Beetje jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

?
16 Januar 2022

Er zaten stukjes verbrand vlees en groente tussen.

Brondijk
15 Januar 2022
Bouland
13 Januar 2022

Spareribs goed van smaak. Levering super snel

Edze
12 Januar 2022

Makkelijk online bestellen en heerlijk eten . Doorgaan zo !

Esther
12 Januar 2022

Prima pizza’s, snel en vriendelijk bezorgd.

Kees van der naald
12 Januar 2022

Na een paar ik lauw tot koud eten,was het dit keer harstikke goed toppie

Moniek
11 Januar 2022

Ik kreeg als bezorgtijd 18.10 uur door en tot mijn verbazing kwam de bezorger al tegen half 6, dus topservice en leuke bezorger

Erika
9 Januar 2022
Posthuma
9 Januar 2022

Super lekker eten en op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ria
9 Januar 2022

Na 2 uur op de bestelling gewacht te hebben, waar we alle begrip voor hebben!! Was het wel een teleurstelling dat de pizza lauw was!!

Gerben Hielko Postma
8 Januar 2022

Super lekker. En sneller bezorgd dan doorgegeven was. Toppie

John
8 Januar 2022

Goed eten. Vriendelijke mensen

Dinand
7 Januar 2022
Marlies Lodewegens
6 Januar 2022

De pizza's en pasta waren heel lekker, fijn dat het ook niet vettig was (zoals wel eens het geval is bij pizza's). Enige jammere was dat op de pizza basili geen pesto zat zodat die pizza wat saai smaakte. De overige gerechten waren erg lekker.

Marnik bolhuis
6 Januar 2022

Hele goeie mop. Lekker eten, heel erg bedankt toppers.

Slagter
5 Januar 2022
Anouska
4 Januar 2022

Heerlijk eten, snelle bezorging!

Antina8
2 Januar 2021

Wij halen best wel vaak eten en dat is altijd heerlijk. De laatste tijd hebben wij het laten bezorgen en dan is het jammer dat het bijna koud is.....en dat terwijl we vlakbij wonen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marian Martens
2 Januar 2021

Koud en de groenten die erop zaten waren rauw

Groenhof
2 Januar 2021

Lekker eten voor goede prijs. Bezorging was ook naar gewenste tijd.

Rotman
2 Januar 2021

Gewoon prima

Elly
2 Januar 2021

Was een heerlijke pizza, kon alleen wat warmer. Dus voor herhaling vatbaar.

Annicka
2 Januar 2021
F. Fischer-van Deventer
31 Dezember 2021

Heerlijke pizza's, royaal belegd. Mooi op tijd bezorgd.

Arjan Speksnijders
30 Dezember 2021

Hele duidelijke bestelsite. Wordt prima op de hoogte gehouden van de bestelstatus. De pizza was zoals gewoonlijk weer super lekker. Pizzeria Venezia is een enorme aanwinst voor Winsum.

Carina
29 Dezember 2021

We misten de mayo en 3 bakjes knoflooksaus waar we wel voor hebben betaald, dat was jammer. Verder prima eten.

Rob de Roos
29 Dezember 2021

Lekker.

.
28 Dezember 2021
Daniel
28 Dezember 2021

Lekkere pizza’s, pasta zalm was ook lekker. De knoflooksaus is een aanrader voor de pizzakorst. Prijzen zijn eerlijk, zeker als je afhaalt op dinsdag.

J
26 Dezember 2021
B.oltmans
26 Dezember 2021

Prima eten! En genoeg

P
25 Dezember 2021
Martin Rozema
24 Dezember 2021

Erg lekker eten. Was meer dan genoeg. Zeker een aanrader

Bouwman.
22 Dezember 2021

Het was heerlijk. We komen zeker weer langs.

Hellinga
21 Dezember 2021
Hennie Beute
19 Dezember 2021

De pizza’s waren lekker maar lauw. En we hadden gevraagd om iets weg te laten op de ene pizza en iets anders toe te voegen maar dit was helaas niet gebeurd. Jammer maar ws druk door de lockdown

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Slagter
19 Dezember 2021

Eten op was er op de afgesproken tijd , nog goed warm en meer dan genoeg.

auke
17 Dezember 2021

Eten was erg lekker! Bezorging ging ook veel sneller dan verwacht!

Hencora Boven
16 Dezember 2021

Het eten was door de te laten bezorging lauw

Marjan Hofman
15 Dezember 2021

Was lekker heet, in tegenstelling van vorige keer. Top pizza, thanks.

Veenwijk
12 Dezember 2021

2 uur wachten is wel heel lang

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Martinique
12 Dezember 2021

Heerlijk gegeten. Iedereen had iets anders gekozen maar alles was lekker en overal ruim voldoende van. We werden goed 9p de hoogte gehouden over de status van onze bestelling en de bezorging g was zelf eerder dan verwacht. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam moorlag
11 Dezember 2021
Janneke van der Laan
10 Dezember 2021

Pizza was niet heel warm meer maar was lekker van smaak

Luurssen
9 Dezember 2021

Top bedrijf

Amanda de Blécourt
9 Dezember 2021

Eten werd een half uur te laat gebracht. Ook hadden we het verkeerde eten gekregen. Is wel weer opgelost maar was wel een teleurstelling.

Remco
9 Dezember 2021
Gerry oomkens
4 Dezember 2021

Eten was goed alleen niet zo warm meer . Bezorging binnen de afgesproken tijd

Berends
4 Dezember 2021

Prima geregeld. Lekkere spare ribs en ruim voldoende.

Ina Datema
4 Dezember 2021

De bestelling was gemakkelijk te plaatsen, direct online betalen en de bezorging was prima op tijd. De pizza's waren heel lekker.

Auke van der Velde
3 Dezember 2021

- op tijd klaar. - het was super lekker! - het was wel veel….dus we kunnen nog een keer ervan eten! Prima dus!

R Kranenburg
2 Dezember 2021

Perfect service

Meijer
1 Dezember 2021

Oven aan moeten doen. Pizza's waren echt koud.

Jo
30 November 2021

Super lekker eten en lekker warm bezorgd

Manou
25 November 2021
Rivka
20 November 2021

Was lekker maar miste de gorgonzola

Veenwijk
20 November 2021
Vos
19 November 2021

Lasagne was veel te zout en te nat. Kaas niet egaal gesmolten, klompen kaas. Ben beter van jullie gewend . Het eten niet opgegeten.

Boonstra
16 November 2021
Schepenaar
15 November 2021

We hadden lekker eten alleen jammer dat er bij de shoarma kaas op was gedaan....

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Margreeth
15 November 2021

Lekker en veel eten! We gaan hier zeker vaker bestellen.

Ineke Wiersema
14 November 2021

Wij bestellen regelmatig iets bij jullie en het is eigenlijk altijd goed, op soms wat lauwe schijfjes na. Gisteren was het vlees ook weer prima maar de schijfjes en de pizza's moesten opgewarmd worden in de magnetron. Voor een bestelling van €80,00 vind ik dit wel jammer.

Corina
14 November 2021

Verwachte bezorgtijd 19.10 uur maar werd pas om 20.10 uur bezorgd nadat we ook zelf nog gebeld hadden